mandag 27. februar 2017

Meir Provence...

Denne kollasjen ligg på Quiltville si facebookside. Her er teppet mitt øverst til høgre. Det er veldig mange som som har vore med på denne moroa, flest i USA sjølvsagt. 
Men i Gloppen Lappe- og Quilteklubb, min lokale klubb med litt i overkant av 30 medlemmar, er vi 5 jenter som har sydd eller syr på En Provence. Det tykkjer eg er ganske kult!
Faktisk er dette mønsteret så kjekt å sy at eg kunne gjerne tenke meg å sy fleire....
Eg viser til gårsdagens innlegg for meir info.

Link til Bambisyr på måndag.


3 kommentarer:

  1. Väldigt fina Provance täcken må jag då säga!
    Förstår att du vill sy flera.
    Må så gott

    SvarSlett
  2. Lekkert mønster.
    Morro å se hvor forskjellige quiltene blir når man velger forskjellige fargekombinasjoner.

    SvarSlett
  3. Det mönstret är jättefint!
    Kram

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!